torstai 5. maaliskuuta 2009

Suti heiluu!

torstai 5. maaliskuuta 2009


Tämän kevään olen tehnyt töitä vain vesiliukoisilla öljyväreillä. Työn alla on tällä hetkellä maisema Ranskan Nantesista. Kuitenkin uskon tuon maiseman jäävän viimeiseksi maisematyöksi, sillä se ei tunnu olevan oikein minua.


Nautin kivien maalaamisesta, abstrakteista töistä ja kaikesta hiukan erilaisesta. Kotona olenkin pian aloittamassa mustavalkoisen työn minusta sekä avopuolisostani. Odotan innolla työn aloitusta ja sormet suorastaan syyhyää päästä kiinni pensseleihin.Vielä pitäisi löytää tarpeeksi suuret (ja tietenkin edulliset) pitkänmalliset taulupohjat. Tarkoituksena olisi, että pohjissa olisi reunat jotka voin sitten maalata. En halua töihini kehyksiä, sillä itse pidän yksinkertaisesta..

1 kommenttia:

SinikkaHelena kirjoitti...

Ihaillen sinunkin blogisivuillasi olen käynyt.Itselleni olen yrittänyt väsätä blogia,mutta ,ah,niin vaivan takana,ennenkuin käynnistyy.
Sinulla niin harmoniset sävyt,kuten Ritvallakin.Siniväri mun juttuni,joten pohjaksi sellaisen haeskelin.
Sinikka Helenan blogi, mulla työn alla.
Huomenna taas maalaamaan...