keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Kalaa ja kallaa

keskiviikko 10. kesäkuuta 2009
Sain Micin tässä eräänä päivänä kiinni itse varkaista. Meillä on siis joka lauantai sei- kala päivä ja otan kalan palan sulamaan huoneenlämpöön tai jääkaappiin. Mici oli päättänyt kalanhimoissaan, että tänäänpäs MINÄ en odottele, oli jäistä tai ei. Kieltämättä kalahyökkäys oli aika huvittavan näköinen operaatio :D :

"Hmm.. tuolla se nyt sitten olisi.. ja kukaanhan ei
näe, että olen kielletyllä alueella"


"Mitenkäs minä nyt tänne.. no tuosta noin..
ompas vähän ahdasta.."



"Jos minä kuitenkin tuon tuosta veisin.. piru kun on
kylmää.. mutta minä niin kovin haluaisin!"



Avopuolisoni äidin lahja, vesiliukoisilla öljyväreillä työstetty, ei ole paljon edistynyt. Olen jotenkin jumissa työn kanssa. Luultavasti siksi, kun tyylillisesti tämä ei ole taaskaan minua, niin en tiedä miten saada siihen se itseäni miellyttävä "leima". Maalauskonkarit saa antaa oikein mielelläni neuvoja untuvikolle!

3 kommenttia:

Menina kirjoitti...

Voi Mici höppänä :D Ihana kalavaras! Tuoksu on niin huuumaawa, että ei sitä jouda ootteleen.
Meillä on muuten ruvettu varastelemaan grillattujen kanankoipien kaluttuja luita... Roskis täytyy aina muistaa lukita, eikä lautasta sovi jättää sekunniksikaan vahtimatta :D

Taulu se vaan kaunistuu, vaikka se näytti jo viimeksi valmiilta minun silmääni. Tykkään kovasti noista luonnollisista väreistä, sopis todella hyvin meidän olkkariin :)

Lendi kirjoitti...

Menina: Mici on kyllä sellainen ahmatti :D Näköjään teilläkin menee parempiin suihin jopa roskisjäte :D Kunnon kierrätystä!

Tuo taulu on kyllä oikea murheenkryyni minulle :/ Tarkoitus oli nyt viikonloppuna maalata se valmiiksi, mutta olen tulossa aivan järisyttävään flunssaan ja kuumeeseen. Avokki on ollu pian viikon kipeänä ja toki se pamahti myös minulle päälle..
Mutta siis, tarkoitus onkin että siinä olisi vain luonnollisia, mutta murrettuja ja pehmeitä värejä. Valkoisella murtaminen ei tosiaan ole suositeltavaa, mutta itse tykkään juuri niistä sävyistä todella paljon. Tuo itse kalla on vielä ihan kesken.. Taustaväriin olen suht tyytyväinen, koska sitä hain siihen todella pitkään.
Saa nyt nähdä.. kuumehouruissa sitä voisi tulla yllättäviäkin ratkaisuja taulupohjalle :)

Sirpa kirjoitti...

Kalan tuoksu on liian houkutteleva. :D

Maalaus on kaunis - rauhallinen tunnelmaltaan. :)